Pages

16 April 2012

Telur Palsu datang kembali!

Aku tarauma, tarauma, tarauma
Memang isu telur clone ni membuatkan aku kembali tarauma. dah seminggu berlalu aku tiap-tiap hari workup fitness dan makan telur mentah (eeeww.. telan jugak). Sampai satu hari, masa aku tiada dirumah, dia nak goreng telur, alih-alih telur tu keras macam da direbus. 

Dengan spontan dia pon ngap sajalah (dalam hati, mungkin mak yang rebus koot), Tapi rasenye tawar lain macam.. hahahha... sah!

Selepas mendengar cerita tersebut. Aku terpaku dan terfikir.. selama ni aku makan telur tiruan ke? Apa yang berlaku membuatkan terbantut segala impian yang aku ingin kecapi dalam tempoh 3 bulan lagi. Aku perlu makan telur dan perlu membuat beberapa senaman tambahan yang mana aku umpikan untuk menjadi seperti... hehhe.. 

badan berketul 
Ok fine, gelakkan aku yee...
Nak cari telur omega dah lamahal tapi, rendah lemak pulak. Adus.. telur mahal pun menyusahkan. So perlu ke daku membatalkan niat murni ku ini?  Aghh!! Stress!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^