Pages

13 Jun 2011

Follower ke 600 Selepas Gathering BP

BP apakah itu?
Blogger Perak KOMUNITI atau nama singkatannya BP (bukan stesen minyak bp) adalah satu group blogger yang boleh dikatakan membesar hari demi hari.  Kami menyatukan semua blogger dibawah satu bumbung hanya yang menetap atau tinggal di perak sahaja (itupun ada juga blogger luar yang menyertai kami). Nak join? klik gambar logo BP kat atas tuu OK? hehehe.. . kalu nk borak-borak ni [link] komuniti.


Bersempena follower ke 600 az merasakan, ini adalah satu pencapaian tertinggi blog serba baru ini. Dan follower yang dinanti-nantikan adalah member sendiri hahahahaa... 


Memperkenalkan.. 


Follower ke-600 


Geng BP juga. Adip seorang designer juga nampaknya, movie maker, blogger, dan juga photographer.. Fuh semua dia pegang (ada DSLR juga, tu buat aku jeles). Dia ni seorang blogger yang pemalu jugak la. Kenapa az kata macam tu? klik profile dia ni [link]. Hehee.. langsung tak nak bagi link blog dia. Hahahaha... kalau nak trafik, cepat-cepat letak OK? (nak tengok blog dia, klik gmbar beliau diatas)

Antara perkara yang az paling jelas jeles! Dia orang  dalam BP yang buat vid gathering yang pertama dan yang paling gempak rasanya dari vid gath lain-lain group blogger! Bukan hanya menekankan cerita tentang seseorang blogger then bercerita benda yang sama, akan tapi dia mengolah dari setiap blogger vid tersebut dari suasana dan menjadi satu cerita. Serius, boleh kata tidak boring nak tonton vid yang di publishkannya di 1tube.my (anti youtube.com!). Kalau Anda nak sangat tengok vid tu, klik link ni [link] dan komenlah hasil kerjanya. Setiap komen memberikan ispirasi bukan?

Harapan Blogger semua bersatu dan memberikan yang terbaik pada dunia kita. Semoga jangan salah guna kuasa yang ada.

Maaf ADIB dan pembaca semua, kerana lmbat update entri ini. 

p/s: Update, Gathering BP akan datang bulan Julai di bukit merah. 

4 ulasan:

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^