Pages

10 Mei 2011

Follower 555 Permulaan Perubahan Drastik


Sudah sekian lama menyepi, kira-kira hampir 2 minggu. Itupun kadang-kadang saja dikemas kinikan post-post baru. Itupun kerana paksaan diri sendiri. Disebabkan terlalu malas, letih, dan tekanan penyebab kemerosotan semangat menulis. Makin hari makin menjunam trafik. Trafik bukan Az kirakan sangat, akan tetapi yang paling memimbngkan kepercayaan pembaca ramai yang semakin berkurangan dan makin menyepi. 

Tiba-tiba hari ni selepas memaksa diri untuk menaip entri "Blogger sombong tidak mahu dikenali" [ LINK ] terus ade semangat nak meneruskan hobi menaip ni. Sejurus selepas itu, banyak idea mencurah-curah aku dapat. Az trus memasang niat. Ak perlukan perubahan drastik! Walau pun risikonya besar, akan tetapi itu saja cara untuk membuakan diri ku ini biasa dengan keadaan kesibukkan ku. 

Terima kasih juga pada follower 555 Amira Chan [ LINK ] yang sudi menjadi follower Az. Tidak dilupekan juga, Shahera [ LINK ] yang sudi membantu capture pic 555 ni. Siap bagi email.. fuh terharu sesangat. Akan ku kenang sampai bebila. Maka dengan ini ak amat terharu pada kalian semua.. Sokong lah daku demi negara tercinta. 

8 ulasan:

  1. salam ade banner tak ? nak letak kat sidebar blog aku

    BalasPadam
  2. wah ! ! ! Az dah ade 555 follower . .congrats Az \(^_^)/

    BalasPadam
  3. salam..kenai..n followed u blog..nak tuka link x?kalo sudi..hehe..pls folo me back tq..
    antara perkara lelaki itu rumit!betul kah?

    BalasPadam
  4. tahniah az.. ^_^ ternampak.. tu yg bgtahu tu.. ehee..

    BalasPadam
  5. Keep writing..and I'll keep reading!!

    BalasPadam
  6. wah..makin mantap r mmbe gue ini..gambatee!!!

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^