Pages

17 April 2011

Header hasil sentuhan BMB 3


Syukur Header yang ke 3 di minta dapat disiapkan akhirnya. Ini adalah enry sambungan dari entri sebelum ini [ LINK ] mengenai entri header free [ LINK ]. Dengan terharunya, mereka menerimanya dengan suke hati. Ini men jadi kepuasan kepada Az untuk terus bekarya. Berikut adalah hasil yang dapat dibuat mengikut kehendak mereka. 

Ini blog member. Hehe.. Header dia ni Az mendapat inspirasi dari tajuk headernya. Coretan, selalu dikaitkan dengan sesuatu yang memberi kenangan. Daun gugur punb lebuh kurang macam tu. Nak tau siapa dia, pi la tengok. :D

Blogger dari seberang. Sabahan blogger tuu.. Bertemakan biru dan tajuk yang kurang pasti maknanya hehee.. Tuannya pon belum tentu tau. 
Ini antara blogger yang Az paling tabik. Walaupun masih baru lagi dalam bidang blogger ni yang baru saja memulakan hobi barunya pada pertengahan januari lepas, dengan bertungkus lumus, mampu bersaing sama hebat dengan blogger lama. hoho Hebat hebat hebat. . . Follower dia memang Az jeles. sekelip mata je da banyak.
Ini pula blogger dari satu group yang sama, Blogger Perak. Fuh time gath boleh pulak diew ungkit bile nak siap header? hahaha nk je tolak bg jatoh tasik tuu~~ lalaaa.. Ape-ape poon, bagus laaa diew suke. Tu pun nak tolong balik oter bagi muat.
 Ok ini saja yang sempat Az buat. Ada lagi satu trip yang perlu disiapkan.. harap bersabar. Giliran anda akan tiba. Insyaallah selagi hayat dikandung badan, selagi itu bakat ku tidak disia-siakan.

9 ulasan:

  1. bg sofware potong gambo nie leh x.?

    BalasPadam
  2. nak bagi boleh aja.. tapi kena pandai la kodek2.. hehee.. benda nie bukan boleh pandai sehari dua.. kalau rajin dan banyak belajar, boleh laa.. hehee :)

    Adobe photoshop CS4.

    BalasPadam
  3. Hebat-hebat..dalam sekelip mata berbelas ribu follower..

    BalasPadam
  4. ehem ehem.. jangan jeles2 meh.. kita same je semua.. ^_^ thanks au.. ^_^

    BalasPadam
  5. tipu la ! tu bukan ungkit , tu bodek la. grrrrrrrr. ohhh , nak tolak ye ? Az , jaga moto tu takut t tertolak jatuh tasik pulak.

    balas dendam ye ?

    BalasPadam
  6. Cantik woo.jeles.muahahahak.

    BalasPadam
  7. dtg jenguk blogger perak...salam kenal yea...

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^