Pages

15 April 2011

Header hasil sentuhan BMB 2


Ini adalah entri sambungan kepada entri sebelum ni [ LINK ]. Alhamdulillah, header yang dibuat dapat memberikan kepuasan pada pemilik blog masing-masing dan semangat untuk terus berblogging. Az bukan hendak kejar nama dengan membuat kerja amal ini, tapi sekadar membantu rakan-rakan sahaja. Syukur, mereka dengan senang hati amat berpuas hati deengan hasil kerja Az. Nak tahu lebih lanjut, klik header mereka ya? 

Dia adalah salah seorang yang rajin berkunjung dalam blog Az. Syukurlah dapat pembaca yang setia ni. hhee.. kalau nak juga, rajin-rajinlah ke blognya. Dia blogger baru, tapi bersemangat macam blogger yang sudah berpengalaman. Thanks pembaca setiaku~
Ni salah seorang yang mahukan header yang simple. Hehee.. bila orang kata nk simple memang susah nak imagine. Yelahh, kene ambil masa nak perah otak oww.. Sebab tu lah Az lebih suka mintak detail maklumat untuk buat header. Tidak mengapa, lain kali kene bagi tau ye? hehe Thanks budak baik~
Ni pula, blogger pendiam. Tah la, menyepi saja. Harap sukalah dengan header tu. Susah kalau orang tidak beri respon ni. Kita buat sesuatu kerja, pastikan ada feedback baru next time kerja jadi lebuh berkualiti. Bukan mahukan pujian pun. Just nak feedback, komen kepada header. Eh.. mybe ok kot., sebabtu senyap. Hehehee.. Tidak mengapa, thanks coz suke pakai.
Haaa.... Header cik gadis sorang ni pon sama. Manje sangat! hehehee... nasib baik dapat jugak laa idea. Idea melalui pemerhatian. Tajuk header pon dah nmpak klasik gitu, maka buatlah header klasik jugak. Harap dia suke. Thanks ye nor. Ape-ape hal, mesej balas.
Syukur, semuanya dalam keadaan baik. Masih ada lagi header yang dalam proses. Harap yang lain dapat bersabar. Bukan senang nak buat header bnyak-banyak ni oii.. heeheeeheee.. nek lengoh tau. sengal-sengal jari mula berleluasa tang malam. Dek penat memain dengan tikuih. Harap bersabar. Terima kasih.

12 ulasan:

  1. wah...mcm minat je buatkan kiter punyer boleh?hihihhi...

    BalasPadam
  2. smart smart..trus kn..ahaha..btw..salam perkenalan sahabat..^_^

    BalasPadam
  3. hello bro...buatkan utk saya pliss...hehe...FREE kan??? saya mahu... :)

    BalasPadam
  4. hehehe . .
    suke suke suke . .
    thanks a lot Az . .
    Az dah byk tlg tasha =)
    t tlg bole?
    ehehehe <3

    BalasPadam
  5. peeeeehhhhh ! semartttt ! ni nak kna berguru dgn broAzqar ni. ade buat klas tmbhn tak ? hik3 :D

    BalasPadam
  6. hehhe thanks semua.. hehee.. ewmm kalau nak kene tunggu nanti.. Insyallah akan dibuka lagi nanti :)

    Berguru? ilmu bertapa dalam kedai gambar ke? hehehee XD

    BalasPadam
  7. ehehe...
    oke..laen kali budk baik bg tw ek...=P

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^