Pages

26 Mac 2011

Ada janggut nampak hensem ?

Sekadar_hiasan_tolong_jangan_perasan
hahaha
Ouuhh siapalah yang mengatakan sebegitu rupa.. Habis berduyun-duyun sekarng lelaki mencari minyak penyubur janggut (bukan aku). HAhaha.. semata-mata hendak mendapatkan rupa paras yang hensem dan menawan. Macam sahabat Blogger Perak (BP) ni, Kirin Selama Perak (promote sikit) hehe kemas saja. Janggut, tapi bukan jambang. Jangan samakan keduanya kerana ia amat berbeza. 

Nak dijadikan cerita, ada seorang rakan ni punya kawan, punya sahabat handai yang rapat sesangat, kempunan nak janggut lebat. Dek kerana jeles akan janggut kawannya yang kiut itu. Disebabkan semangat yang membara-bara, dia terus mencari petua-petua orang lama-lama untuk melebatkan janggut. Diletaknya otak udang tidak menjadi, dicarinya minyak Bond (yang dipromosi oleh Mat James Bond) tidak dijumpainya dan akhirnya dia telah menjumpai minyak penyubur janggut di farmasi berdekatan (nama tidak dikenal pasti). Hah, bukan main seronok! Dengan hati yang girang terus pulang ke rumah. 

Selepas beberapa minggu resultnya? Didapati dagunya yang telah disapu minyak penyubur itu, mengelupas kulitnya, sehingga dogol dan tidak ada sehelai janggut pun yang berjaya tumbuh. Aduh kasihannya.. Katanya, dagunya semakin buruk. Itulah padah tidak bersyukur. 

Tak tahulah sapa yang salah. Dia sendiri, tukang jual obat atau orang yang cakap lelaki berjanggut niew hensem. Betul kew ? hahahaa.. 



4 ulasan:

  1. haah. kalo laki ade janggut sejemput tu, suke mmandang laki itu. hehe. :)
    apekah ayat ni?

    BalasPadam
  2. Hahaha..

    depends pada individu kot pasal nieyh but for atul ade janggut itu comel dan hensem.TAPI HARUSLAH DIRAPI DAN KEMAS.islam jugak menggalakkan umatnya menyimpan janggut kan(betulkan if ade salah).


    ~ta suka tengok lelaki ade misai.=)
    (depends pada individu jugak)

    BalasPadam
  3. kalau janggut tu kemas memang napak cute aje..hehehe..kalau jambang tu tak encem la bro

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^