Pages

30 Disember 2012

Apabila Wanita dilamar


Saya berjanji akan menjaga awak..Menyayangi awak sampai akhir hayat.. Insyaalah bahagia dunia akhirat.. amin..

Terasa indah perkataan yang diungkapkan. Seumpama doa yang bakal dikabulkan. Seperti dipayungi ilahi dan kebahagiaan berada di hadapan. Itulah perasaan seorang perempuan yang menerima lamaran.. dirinya terasa bakal mendapat kebahagiaan yang sejati..

Tapi bagaimanakah jika ianya hanya janji palsu semata? Hanya sebagai alasan untuk mengeratkan hubungan? Mungkin untuk mendapatkan kepercayaan? 


Atau hanya berniat hendak bermain-main..? Test power? Market?


Jaga-jagalah diri wahai wanita sekalian.. janji2 palsu lelaki seperti ini sangat merbahaya.. ia mampu membuatkn seorang wanita itu lemah, kalah, dan menyerah.. jangan terpedaya dengan kata-kata manis itu..
Kenali dirinya.. perbuatanya, perlakuannya, percakapannya, pandangannya, dan insyaallah kamu akan berjaya membaca hatinya. Saat tu, barulah kamu mengerti apa yang sebenarnya dia mahukan.

3 ulasan:

  1. dah dua kali kena janji palsu.. banyak sangat janji manis dierang bg.. boleh ilang kaki kalau bnyk2 dgr..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hilang sebab angkat kaki bnyak kali ek.. hehehe.. so kalau mcm tu.. kenelah berjaga2 dengan mereka ini.. kenali lelaki comingsoon

      Padam
  2. Excellent article.The author clearly describe the topic with good language and information.Keep it up.custom essay writing service

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^