Pages

08 Jun 2011

#1 Wordless Wednesday


Perlu klik gambar untuk lebih jelas  . . . :)


Kerana anda akan faham kalau sesudah 
melihat gambar ni dengan penuh teliti..


( entry hari RABU tanpa ayat )
http://www.facebook.com/WordlessWednesdayMy

24 ulasan:

  1. heheh cube tengok gambar tuu dia tengok apa.. :)

    BalasPadam
  2. itu penyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    BalasPadam
  3. hahahaahah.. peny yg berusaha :P

    BalasPadam
  4. @fahmi
    yaahh penyu yg hebat XD...

    @budak botak
    hehehe bukan lah!!... x tgk betui2 leetuueww

    BalasPadam
  5. berenang di tgh laut utk dptkan bola.. heee

    BalasPadam
  6. Hahaha. Penyu gigih kutip bola!

    BalasPadam
  7. dia ni tengok bot tu ke???

    BalasPadam
  8. Semua orang persan apa yg dilihat.. ... ros sorang je x nmpak hehehe :P

    BalasPadam
  9. teringin nak terjun dengan segera kan??hihi

    BalasPadam
  10. hehehehee.. mcm nak jadi rescue alite je :P hehehe nak jadi RELA?

    BalasPadam
  11. bola tercampak tengah laut ni ea..hhihihi

    BalasPadam
  12. @Opah K
    hehehe tau xpe.. semangat member tuu berenang tauk

    BalasPadam
  13. penyu semangat je kn? pastu smpi ke pantai,terdampar lemah tak berdaya..auwww..

    BalasPadam
  14. @ruzz
    hehhee.. tau xpe!! penat kott!! tah2.. cover2 nak lemas.. fuh risow gile

    BalasPadam
  15. lepas pakai spek mata, baru jelas...hahahaha...ok, dia pandang encik penyu...

    BalasPadam
  16. ni mesti dok merenung awek kebasahan ni..hahahaha

    BalasPadam
  17. tenung apa lagi, pegi join mandi kui3

    http://metzbujang.blogspot.com/2011/06/said-wordless-wednesday-1.html

    BalasPadam
  18. @ros
    heehhehe.. a a.. dan bola :P

    @sob
    itu bola hehehhee

    @shartox
    hehhe xdekaitan k! XD

    @mets
    ehehe jom3.. t mai perak

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^