Pages

03 April 2011

Siapa tegur aku tadi, korang tau tak?

Anonymous_misteri
Hari ni aku telah ditegur oleh Anonymous. Boleh kata pedas jugak laa. Tapi aku tidak kesah, aku orang baru yang masih lagi belajar dari kesilapan. Bukan mudah untuk menjadi seorang yang sempurna. Aku memerlukan teguran dan dorongan padu supaya langkahku tidak lari jauh dari matlamat utama. 

Kalau anda merasakan Az bersalah, jangan kalian mengiakan saja. Membiarkan ku terus hanyut dalam kesalahan. Az seorang yang berfikiran terbuka. Kalau ada yang tidak kena, suarakan dan tunjukkan diri. Bukan Az nak marah nak mencari pasal, tapi hanya nak mengenali siapakah gerangan yang sudi memberikan pandangan. Az ucapkan terimakasih pada saudara Anonymous yang telah menegur tadi. Mungkin dia kurang setuju mengenai pendapat Az mengenai entri sebelum ini [link]. Mungkin kerana dia juga penah merasakannya.

Tak apa aku terima aku manusia biasa, tidak sempurna semulia baginda. Walau bagaimanapun itu bukan alasan untuk berbuat salah, tapi sebagai peringatan pada kalian yang sedia memerhati diri ini untuk diteguri. 

Cadangan kepada saudara Anonymous, kalau boleh buat satu akaun blogger untuk buat blog khas untuk kome suarakan apa yang tersirat di hati dan tegurlah mereka secara berhemah. Sekian dari Az, terima kasih.

9 ulasan:

  1. aku la tuh.. percaya tak? hehehe

    BalasPadam
  2. heheh tgk laa link yang ada dalam entri ni.. ada kat atas tuu cube tgk..

    hehhee hang padil?? hhaha kalau mcm tuu kene syg lebih arr nie! HAHAHAA XD

    BalasPadam
  3. hhaha. agak pedas jgk kan ;) hehe..
    btw. nice blog ^^. xberat! thumbsup :D

    BalasPadam
  4. hehehe :) thanks.. peda2 sedap macm smbal lomak cili api XD

    BalasPadam
  5. wahh2~ XD blog scandal sy ni dah hot!! hebaddd!! XD

    BalasPadam
  6. Hee hee...anon...anon. Ada je ye :D

    Mcm tu lah Az, asam garam blogging...pasti akan ada anon, kalau tak...hilang lah seri...ekeke :D

    BalasPadam
  7. si anon pon lupa kot...satu jari tunding memarahai bro az...tapi ada lagi 4 jari tunding diri sendir...what todo..nama pon manusiakan..huhuhu

    BalasPadam
  8. takpe, malas nak buat blog, kita sama2 membetulkan dri memasing..chill bro, mybe cr penyampaian aku silap, tak terniat nak jadi anon yang jahat..

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^