Pages

02 April 2011

Matlamat Biru Malam adalah untuk semua



Memang tidak dinafikan Az adalah pendatang baru dalam dunia blogger. Tapi walau bagaimanapun Az sendiri mempunyai matlamat tersendiri dalam dunia breblogging ini. Setiap sesuatu perkara yang ingin dilakukan mestilah mempunyai kesungguhan. Setiap matlamat pula jangan sampai terlalu tinggi sehinggakan tidak mampu dek akal untuk mencapainya. Kerana ia akan membantutkan semangat kamu dengan mudah.

Akan Az ceritakan apa yang bermain-main didalam fikiran. Dan yang pastinya matlamat ini pukan untuk Az sorang saja, bahkan untuk semua pembaca boleh mendapatkan faedah darinya.

1. Biru Malam Blog
Populariti bukanlah target utama, tapi ada yang lebih utama darinya. Blog yang dikatakan ialah blog ini juga. Biru Malam Blog (BMB) yang mana bakal menjadi sebuah blog yang berfungsi sebagai medium penyampaian ilmiah disamping bersantai bersama blogger-blogger lain. Memang bukan senang ingin berjaya dalam dunia blogger, tapi perlukan usaha dan kegigihan dalam sesuatu bidang untuk berjaya. Hari ini Az amat berbesar hati akan kunjungan ramai reader baru. Mungkin ini baharu saja permulaan. Bnyak lagi tangga yang perlu di naiki. Apa-apapun terima kasih, kerana sudi terus menyokong.

2. Biru Malam Arts
Didalam blog lain pula seperti nama diatas, Az ingin membuka ruang atau minat Az sendiri dalam bidang seni. Seperti penulisan, lukisan, photografi, dan multimedia itu sendiri. Dalam ruangan tersebut, Az akan berkongsi hasil art yang dibuat, ataupun mengamil tempahan art dari rakan-rakan lain. Seperti yang kalian tahu sebelum ini saya ada membuat satu artikel yang mana telah Az telah membuka permohonan kepada sesiapa yang ingin menempah Header blog mereka. Itu hanya satu permulaan. Banyak lagi bibit-bibit yang perlu Az rasakan perlu lakukan. 

3. Biru Malam Blogger Trainer
Ini akan tercipta apabila Biru Malam Blog sudah menjadi kenyataan. Dimana Az akan turun padang membantu rakan-rakan lain yang masih baru dalam berbloggr unuk sama-sama naik ke mata dunia. Ini hnya impian Az yang teringin hendak membantu kalian. Az berharap apa yang diimpi menjadikenyatan dan anda dapat berikan sokongan kepada Az insyallah. 

Ini bukan kata-kata kosong, Az akan cuba baiki kelemahan yang ada. Sama-samalah kita tunggu. Hehe.. mesti ramai yang akan gelak. Hahahaa biarlah. Aku hanya nak membuat sesuatu yang aku minat. Siapa yang suka boleh join sekaki tau. Sekian. 

Kalau berkata biar terucap,jangan sampai terkaku tidak berbunyi,kalau ingin dapur berasap,jangan sampai merugikan diri sendiri.

9 ulasan:

  1. Hebat ! ! !
    Tasha ucap selamat berjaya dlm dunia blogger ni . .
    Az & Biru Malam Blog slalu d dlm doa Tasha =)

    BalasPadam
  2. as salam..
    hoho~
    bagus. blogger yang ada matlamat, memang boleh hidup ;)
    jangan matlamat tu menyimpang sudah~
    ok?
    ekeke~ ramia juga blogger2 baru mula2 kata macam tu. alih2..
    bertukar! bak kata shin chan...
    kutuk mengutuk.. tengok si lensa rosak. dulu masa kenal dia, ok je orang nya. dek kerana ketaksuban nak menegur, dengan dia2 sekali..haih..macam2..

    ingat. jangan menyimpang sudah~sini ramia je blogger print screen. tunggu masa dah popular, baru keluar. ekeke~

    =)

    semoga berjaya ;)

    BalasPadam
  3. oh ya. nak cari member yang suka menegur, elok juga add

    iniwootwoot.com

    BalasPadam
  4. wah..bgus2..selamat berjaya..
    sama2 kte tingkatkan dunia blogging..:)

    BalasPadam
  5. @...
    hehe betul2!! memang tidak dinafikan. Ramai saja yang ada yang lari jauh dari matlamat. Tapi peratusan hendak mengatakan blog ini lari dari tujuan. mungkin kurang, kerana tidak ada benda lain selain matlamat ini saja. Harap dapat teruskan perjuangan ini.
    thanks :)

    @puteri
    heheh ok sama2 lah.. :) apa2 yang salah tegurlah :)

    BalasPadam
  6. Tolong la sy juge yg baru ni...lalalalala~~:P

    BalasPadam
  7. hehehee okey jeww XD hahhaaa laaalaaaa ngade! :P

    BalasPadam
  8. huhuhu...setuju~~jelas matlamat lagi mudah nak build kejayaan..

    gambate n mucho grasias ^^

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^