Pages

02 April 2011

Follower ke 200 yang bertuah!


Pejam celik, pejam celik. Blog Biru Malam sudah mencapai umur cukup dua bulan. Hehe dan sudah pun mempunyai 200 orang anak?? noo anak buah laa. Sambutan yang diberikan amat menggalakkan. Az berasa amat bersyukur. Selama hampir dua bulan berblogging, Az dapati banyak pengalaman yang dapat dipelajari. Sama ada sesama pembaca atau pun pada diri sendiri.

Az mengucapkan terimakasih kepada rakan-rakan yang sudi follow blog baru ini. Semoga blog Biru Malam akan sampai ke muncak kejayaan tidak lama lagi. Matlamat Blog ini sebenarnya, adalah untuk menyamapaikan ilmu disamping bersantai, dan bertukar pendapat. Melalui cara ini, masing-masing akan memperoleh kelebihan.

Doakan blog ini mencapai matlamatnya!

Terima kasih Follower 200
Hehe.. bahase campuran dari gabungan baka bahasa yang berlainan.
Dia kat rumah orang panggil mak cik. Heheh mak cik!! nak ais krim!
Thanks



9 ulasan:

  1. wah bagusnya baru 2bulan dah ada 200 follower..
    fairosza pon baru je buat entri pasal follower ke 200 ni..oo tiru ea..huhu
    tngok ni --> Rafi Nilhan Follower ke-200

    BalasPadam
  2. dah follow blog ni jugak...=)

    BalasPadam
  3. heehe.. laaa x tirukot!! niew asli dan tulen.. :) data dari bintang2 ilham dari langit biru malam :D

    Go go.. blogger!! ^^

    BalasPadam
  4. am happy for you, great achievement for sure.

    BalasPadam
  5. wah..mekasih2..mmg bertuah..he
    makcik?kak cik lorh..ceh,saba je la pakcik neyh..aha:D

    BalasPadam
  6. tahniah bro,...
    blog ak xsampai 30+ follower g pown...
    hahak...
    congtraz again


    see my blog
    http://princemiruljr.blogspot.com

    BalasPadam
  7. as salam..
    huhu~ asay, follower..eh. tak.reader yang ke-216~
    =)

    SAYA SUDAH CUNKAN BLOG SAYA ! SILA LA SINGGAH KAWAN KAWAN !

    http://fadzli-rt.blogspot.com


    saya reader baru dalam blog ni, nak tahu perkembangan blog ni~maka saya follow..
    kalau ikhlas..follow la saya semula ;)

    BalasPadam

Sebarang komen dan cadangan adalah digalakkan. Amatlah dihargai andai anda dapat MEnjadi pengikut sy. Terima kasih. ^_^